ليتو و عرفان – كارگردان
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

اینترو:
دارم انشاء میکنم خاطرات زندگیمو ، دارم انشاء میکنم خاطرات زندگیمو
دارم انشاء میکنم خاطرات زندگیمو ، دارم انشاء میکنم...
آآآ ، « لیتو » ، « عرفان » ، « پایدار » ، بیا...  بوم
آ.. خاطرات زندگيمو دارم انشا ميكنم


ورس 1 : ليتو
دورم همه مثل سریال تکراری شدن // من یه آدم عجیبم پر زندانی دورم
یه ورق دیگه بیار واست امضاء میکنم // خاطرات زندگیمو دارم انشاء میکنم
حرفام جالبه برات ، خنده باشه رو لبات // نگو فیلم تو سیاهه پر کابوس شبات
رفت فانوس برام ، یا یه خانوم خراب // دستشو میگیرم و میرم تا خونه فرار
آره آسونه برات ، شدی داغون شراب // نیست آروم و قرار باشه خنده رو لبات
وقتی سوال تستیه خیلی آسونه جواب // ولی واسه تو سخت بوده چون سانسوره برات
آره من ، میخوام بشم "کارگردان" // برا همینه که تنها بودم تا الآن
با حرفام ، میگم من میتونم برسم // « پایدار » میگم پا برجاست آآ

کروس : عرفان
من میشم کارگردان زندگیم // نمیشینم تا که بهم بگی
این زندگی ماله توئه // حالا هر چی خاطره داری با  لیتوئه
اووو! این قصریه که ساختم // بخاطره هدف و تصویری که داشتم
افکار من خاصن ، اووو! افکار من خاصن

ورس 2 : عرفان
هر کاری میخوای بکنی باید خاص باشی // حتی با بقیه بور بخوری هم آس باشی
نگو خورشیدی نی گاهی زیره ابراست دااشی // با فشاره که ذغال میشه الماس دااشی
خاطرات زندگیمو دارم انشاء میکنم // همه چیرم دیگه دارم میگم انگاری هُلم
انگاری خلم خودم فدا ورسها میکنم // شاید فردا نباشم و شاید زندانی شدم
خودم قانونا رو مینویسم امضاء میکنم // خودم حکمشو میرم خودم اجرا میکنم
پایدارا  همه جا هستن پنهانی دورم // همینه دورم جمع آره منها نی دورم

کروس : عرفان
من میشم کارگردان زندگیم // نمیشینم تا که بهم بگی
این زندگی ماله توئه // حالا هر چی خاطره داری با  لیتوئه
اووو! این قصریه که ساختم // بخاطره هدف و تصویری که داشتم
افکار من خاصن ، اووو! افکار من خاصن

ورس 3 : ليتو
یه چیزی میگم فقط بین ما باشه // میشکونم هر چی بیاد جلو بین راه باشه
کلی قصه باهاشه ، کلی اصطلاحاتش // میخواد دنیا رو بگیره تازه نصفه کاراشه
نمیخوام بری پایین وقتی سد جلو راته // بشکون برو جلو میتونی تو هر چی که باشه
یاد دبیرستان بیفت وقتی غمگین حالت // تو با دوستات جمع زنگ تفریحه آره
فکرم توی گوشمه ، فکرامو کی میشنوه // از بقیه که قبلا دیدم بی شک صدام بیشتره
شیشه داره میشکنه ، کشتم هر کی نیش زده // با مهره های سیاه تو به شاه سفید كیش نده
دنیا ماله توئه نگو بازم یه چیزی کمه // توی وجودت ، دیگه دلت داره میشکنه
خون و رگ و ریشمه ، غرور من پیشمه // کارگردان دنیا منم رپم هنر پیشمه

کروس : عرفان
من میشم کارگردان زندگیم // نمیشینم تا که بهم بگی
این زندگی ماله توئه // حالا هر چی خاطره داری با  لیتوئه
اووو! این قصریه که ساختم // بخاطره هدف و تصویری که داشتم
افکار من خاصن ، اووو! افکار من خاصن

اوترو : ليتو
کارگردان دنیا منم ، کارگردان  دنیا منم ، کارگردان  دنیا منم

کارگردان  دنیا منم ، کارگردان  دنیا منم ، کارگردان  دنیا منم
آره ، زندگیت تاریکه ، بشو کارگردان زندگیت...
آه! فیلمه زندگیتو بساز...
همه پایدارن ، تا پای دار
بسه...





:: موضوعات مرتبط: تکست های عرفان , تکست های لیتو , ,
:: برچسب‌ها: ليتو و عرفان – كارگردان , تکست اهنگ ها عرفان ,
:: بازدید از این مطلب : 1353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: